Wednesday, June 01, 2005

Laf lafi acti..



Marika ile telefonda konusuyoruz.. Konu filmlere geliyor ve bende son günlerde izledigim ve cok etkilendigim Al Pacino, Cameron Diaz'in oynadigi 'Any Given Sunday' filminden anlatiyorum ona. Eski bir film ben gecen haftalarda izledim ve cok hosuma gitti. Kardesim daha sonra ona benziyor buda dedigi film 'Coach Carter' (Samuel L. Jackson) onun kadar güzel diildi. Neyse tlf konumamizin devaminda bana 'hangi filmi izledim tahmin et!?' diyor. Düsünüyorum ve sinemalarda vizyona giren, hatirladigim son filmleri saymaya basliyorum. 'Nein, nein, nein' lar devam ediyor. Sonra ben bilemeyince o söylüyor. 'Im Juli' (In July/Temmuz'da) izlemis. Zamaniyla ben tavsiye etmisim. Ja, evet benim tavsiyemdir bu film. Kimlere tavsiye etmedim ki..



Bir doum günü arifesinde -4 yada 5 yil önce- ayni bu yil (tiyatro maceram gibi) o zamanda Kaya Yanar'a gitmistik kardesimle. Gösteri nasildi hatirlamiyorum. Geceden hatirladigim en önemli detaylardan birisi, o gece 0.00'dan sonra aldigim hediye: 'Im Juli' Soundtrack'i :o)

Marika'da izlemis bu filmi haftasonu ve aramis bugün beni. Güzel ve uzun uzun konustuk - cok güldük :o) Gün icinde yasadigim tatsiz bir maceramda böylelikle kaybolup gitti.. Film muhabbeti uzun sürdü. Mehmet Kurtulus'tan, Fatih Akin'dan, Idil Üner'in seslendirmis oldugu 'Günesim' parcasindan (asagidaki fotoya bakiniz) ve ve Moritz Bleibtreu'dan konustuk. Moritz Bleibtreu sever biri olan ben, en cok ablamin beni götürdügü "LuNa PaPa" filminin karakteri Mamlakat'in erkek kardesi Nasreddin olarak sevdim onu. Birde filmde 'Alik' isminde tatli bir karakter daha vardi. Film cok güzeldi. En kisa zamanda tekrar izlemeli.. Simdi tavsiye edecek olsam kesin LuNa PaPa'yi tavsiye ederdim ;o)