Friday, June 03, 2005

yEsiL Musik-i Cemiyeti



Dün tema muzikten acilinca fazlada vaktim olmayinca bugünde muzikle devam etmek istedim. Ve yine farkina vardim ki benim bazi cd'lerim yok. Kimlere verdigimide hatirlamiyorum. Gecenlerde kesfettigim kayip kitaplarim gibi simdi cd'ler.. Biraz canim sIkIldi simdi bu duruma..

Aslinda bu cd'yi hediye etmek icin almistim. Ama dinledikten sonra vazgectim ;o) Ben seviyorum ama herkesin hosuna gitmiyor ~ ek$i sözlükte istanbul calling!


Divan benim cok hosuma gitmesede dinliyorum ara ara.. Bunuda koyma nedenlerimden biri su siralar 'World Music Charts Europe' listesinde olmalari (suanda 18. siradalar)..





Sergiden sonra Tarih Vakfina ugradim. Orada bakinirken Babazula'yi gördüm. Calisan bayanlardan koymalarini istedim. Dinledim, begendim ve aldim. 2. albümleri 'Ruhani Oyun Havalari'ni aldim fakat bugün cd'yi bulamadim :o( Kaybetmemde imkansiz cünkü odamin belirli bir kösesinde tüm cdlerim.. (diger bir cd'leri 'Tabutta Rövasata' yok bende ve son albümleri 'Duble Oryantal'ide alma niyetim yok - ben bendeki bu ilk cdlerini seviyorum).



Az evvel yaziyi hizli bir sekilde yazip ciktim. 20'de sinemada bulusacaktik S. ve arkadasi ile. Starwars Episode 3 izledik. Önceki hic bir bölümünü izlemeyen ben anlamam ve anlamadigim icin filmi diye biraz tedirgindim. Ama öyle bir durum söz konusu dahi olmadi. Sadece baskan(?)/Kanzler'in iyi mi kötü mü oldugu konusunda bir alt yapi eksikligim vardi. Saolsun S. sinemada yetisti yardimima ;o) Film öncesi (günler önce) anlatilanlarida daha iyi anlamis oldum. Simdi HiKaYe'nin devami icin 1970 yilindan sonraki bölümleri izlemek lazim.. Benim hosuma gitti :o) Sinema cikisinda eski okul arkadasim Sandra'yi gördüm. Fazla konusamasakta hostu onu görmek..


Farkli muzikler ile.. Starwars ile.. Okul arkadaslari ile.. Eve gelmesi beklenen 'aranan' kitap ve cd'lerim ile.. :o)