Monday, September 12, 2005

Secmece bunlar.. ;o)








Bu yaz 3 kez pazara gittim. Teyzemle 2 kez gittim Denizli'de. Ve birde Fethiye Pazari. Bizim ilcenin (Acipayam) sali günleri olan pazarina cok hizli bir giris cikis yaptik dayimla birlikte. Ve birde Fethiye'deki Sali Pazari var. Orasi ilk pazarimdi. Cayin kenarinda güzel, sakin ve serin bir pazar oldugu icin uzunca bir gezdik annemle birlikte..




Bu fotolarin hic birini ben cekmedim. Fotograflar Denizli'nin Acipayam ilcesindeki Sali Pazari ve Denizli'deki Pazar Pazari'ndan ortaya karisik.. Fotocular ise kardesim H. Rauf ve kuzenim Gazanfer! Onlarin gözüyle görmek istedim pazar yerlerini ve oldukca güzel kareler cekmisler. Hepsini koymak isterdim.. Fotografcilarima da tskler buradan! :o)





Konu meyve vs. olunca anneannemin bahcesindeki incir, nar, dut + misirlari ve annemin dedesinin (Nur icinde yatsin) bagindan topladigimiz üzümleri de eklemek istiyorum..


Nesilden nesile aktarilan lezzetler ile..