Saturday, September 10, 2005

Tatilden kesitler..

Pzt gece yarisindan sonra evimize geldik (fotolar TR'ye gidis yolculugundan). Tatildeki yogunluk farkli bir sekilde burada da devam etmekte. Her ne kadar 'ben sadece fiziken buradayim' gibisinden kendimi aldatmaya calissamda; sali sabahi 8'deki gelisimden 7 saat sonraki randevum bana: 'Eski hayatina hosgeldin!' diyordu.
türünden dalga gecse de - bavulumu yerlestirmedigimden dolayi - ben icimden umud ediyorum ki; tekrar gelecek günlerde tatile gitmeyi.. Ve mümkünse uzun soluklu bir tatil olmasini. Tabii hava da güzel olsun! ;o)

Sansimiza bu hafta buradaki hava cok güzeldi..




Sali aksami Dalaman'da annemler karsiladiktan sonra bizi Fethiye'ye gittik. 3 gün deniz ve günesin keyfini cikardik. Aslinda tatil beldelerini fazla sevmeyen ben tatilimin son günlerinde 2 gün daha gitmek istiyordum Fethiye'ye fakat zaman acisindan olanaksizdi. Sezonun yavas yavas sona ermesinden sanirim yabanci turistten ziyade yerli turist coktu Fethiye'de. Ve oldukca sakindi sahil koylari. O yüzden cok begendim sanirim bu yil Fethiye'yi ben..

Hotelimizin terasindan Fethiye..



Sehir merkezinden..


Fethiye'deki Sali Pazari..


Benim ve kardesimin menüsünden..


Hotelimizin (adini bilmedigim) güzel kokulu cicekleri ve minik kedicikleri..



Kaleli Plaji..


Kumluova Plaji.. (adi üzerine "Kumlu"ova. Kum sevenler icin güzel fakat su serin ve oldukca rüzgarli bir yer)


Ve Kumluova'ya dogru giderken karsilastigimiz ve dönüste ugradigimiz eski bir sehir Letoon.


Dönüste Korkuteli'nden gecerken aciktigimiz icin bir gözlemeciye ugradik. Memnun kaldik mi derseniz?! Hayir! derim. Teyzeler cok mesguldü. Biraz daha bekleseydik sanirim ayiklamak üzere olduklari recellik kayisilarin recelleri ile dönerdik Denizli'ye..


Yurdumun güzel beldeleri ve güzel insanlari ile..