Saturday, December 31, 2005

Yenilikler..



Uzun bir ara verdim istemeyerekten :( Sevgili Hatice'nin 1 gün öncesi bizim evde yasandi ayni tatli telas..

Ayni aksam sevgili arkadasim Nülüfer'in minik oglu Kerim'de 23.14'de dünyaya gelmesi; bu bizim icin özel güne ayri bir özellik + güzellik katti. Hosgeldin Kerim'cik ve Allah uzun ömürler nasip etsin sana ve sevgili annene, babana ve kardesine!

Dilerim bizimle birlikte ayni günlerde sözlenenler ve diger tüm birliktelige adim atan veya atacak olan ciftlere Rabbim iki cihanda mutlu kilar ve muhabbetlerini artirir! Askullah Ask'larini/mizi kolay ve daimi kilsin!

Yeni yilinizda simdiden kutlu olsun. Mutluluk, huzur, saglik, sevgi dolu ask eksenli günler getirsin beraberinde!

Yine yeniden yeni bir yil ile..

16 Comments:

Blogger jonquille said...

hayrılı olsun gülşen.
allah tamamına erdirsin.

31 December, 2005 18:36  
Blogger un4tunately said...

Gülşen'cim, verdiğin ara hayli uzun oldu ama bu güzel haber herşeyi unutturdu.. :)
senin adına çok sevindim.. Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin, herşey gönlünce olsun..

31 December, 2005 19:40  
Blogger :..: said...

ne güzel bir haber.. hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin.

31 December, 2005 19:59  
Anonymous Anonymous said...

Sevgili Gulsen,
Tebrik ederim, Allah tamamina erdirsin...Omur boyu mutluluk dilerim.

31 December, 2005 20:56  
Blogger Cem Tolga Bayraktar said...

sev :) korkma sev !
değişsin tüm yazgılar !

31 December, 2005 21:31  
Blogger Tuhfe said...

Hayırlı olsun. Gerçekten uzun bir ara oldu. İnşaallah bütün uzun ayrılıkların sonu hep böyle güzel haberlerle muştulanır.
İnşaallah düğününü görebilmek kısmet olur. Sevincimizin bir kısmını ablanın blogunda dile getirdik. İyi ki yazmış Hatice gibi sevinç şoku yaşattın sen de. Bundan sonra birileri uzun ara verirse aklıma ya evlenecekleri ya da nişanlanacakları gelecek :)) ya da bebek bekledikleri ni düşüneceğim :))
Mutlulukların daim olsun.

01 January, 2006 19:37  
Blogger zinnur said...

Guzel haberlerinizi duymak cok mutlu etti beni. Daha da guzellerini duymak dilegiyle,

01 January, 2006 19:39  
Anonymous Anonymous said...

Sevgili Gülşen,
Nedendir bilmem ,seni hep evli zannetiğimden,mailini de yalnış algıladım.Şimdi bu hatayı düzeltme zamanı.Çok sevindim.Hayırlı ,uğurlu olsun.Ömür boyu mutluluklar olsun.Sevgilerimle .İpekkuscu

01 January, 2006 21:28  
Anonymous Anonymous said...

Gulsen,seni ve sozlunu tebrik ederim...ins Allah hayirlisiyla tamamina erdirsin,birbirinize olan muhabbetiniz ziyadelessin...

Selamlar,

02 January, 2006 06:05  
Blogger Aysun Akbulut said...

Allah mesut etsin. Insallah hersey gonlunuzce olur. Bu, bu yil aldigim en iyi haber :)
Sevgiler
Aysun

02 January, 2006 08:03  
Anonymous Anonymous said...

gülsen'cim ne kadar sevindim anlatamam:))
sessizlik o kadar uzun sürmüştü ki, umarım hayırlı bir haber vardır diyordum:))
2005 benim için çok önemliydi, çünkü evlendim ve umarım 2006 ve sonra ki yıllarda hepimiz için çok güzel ve olumlu gelişmelere imza atar:))
gül o kadar güzel ki....
daima mutlu olun....
sevgiler...

02 January, 2006 08:37  
Blogger Güneşli Günler said...

Gülşencim, çok sevindim. Tebrik ederim. Allah tamamına erdirsin. Kalplerinizdeki aşk ateşinin her daim tütmesi dileğiyle...

02 January, 2006 09:06  
Blogger Unknown said...

Allah tamamina erdirsin sevgili Gulsen.. masallah arka arkaya ne guzel haberler bunlar boyle.. sende hatice gibi uzun bi ara verdin ve ikinizde ayni anda guzel haberlerinizi verdiniz.. :)
butun mutluluklar seninle olsun..yeniden tebrik ederim :D
sevgiler..

02 January, 2006 21:54  
Blogger ÇiğDem said...

ohhhh ... söz yüzüklerini görmüs olmanin mutlulugu ile daha da istahli bir comment birakiyorum :)

Canim benim allah herseyin en hayirlisini ve en güzelini nasip eder insallah ..
Bukadar güzel basladigi gibi de devam etsin!

Ablanin bloguna da yazdim, orada olmadigim icin cok üzülmüstüm, ama yemeklerin resmini görünce daha da üzüldüm desem yeridir :)

kocaman kocaman öptüm ..

04 January, 2006 20:31  
Blogger Hatice said...

hayirli olsun Gülsen...Allah tamamina erdirsin ins.
herşeyin gönlünce olması dilegiyle...
sevgiler...

06 January, 2006 15:09  
Blogger yEşiL said...

Hepinize tek tek gönülden tsk ederim! Duaya cok ihtiyacimizin oldugu bu günlerde buradan güzel tebrik dileklerinizi okumak bir nevi ilac gibi geldi. Cok tskler tekrar! :)

09 January, 2006 04:24  

Post a Comment

<< Home