Wednesday, February 22, 2006

YE#8: Saray Mutfagi


©Haci Abdullah - Logo Tasarimi: yEsiL


Bu ayki YE etkinliginin ev sahibi benim ve etkinlik konumuz ise Saray Mutfagindan Lezzetler.

Osmanli saray mutfagina (Matbah-ı Âmire'lerden) günümüzün modern ve cok kültürlü mutfaklarina tasinan ve tasinamayip, kitap defter sayfasinda gizli kalmis sofralarimiza konuk edecegimiz bol HiKaYe'li yemekleri, tatlilari YE#8 icin yapalim istedim.

Katilmak icin yapmaniz gereken 15 Mart'a kadar Saray Mutfagindan tarifinizi hazirlamak, 15 Mart günü sitenizde yayinlamak ve hikaye@gmx.de adresine linkinizi ve katildiginiz sehir ve ülke ismini yollamak. Siteniz/blogunuz olmasa da, Saray Mutfagi-Ye'ye katilabilirsiniz. Tarifinizi ve resmini ayni adrese yollamaniz yeterli. Daha once yaptiginiz gibi, yeni logoyu sitenize koyarak katilimin artmasina yardimci olursaniz sevinirim.

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yeşil, logonun html kodu nedir?

24 February, 2006 11:38  
Blogger vildan said...

"saray mutfağı" bence çok iyi bir seçim. daha bugünden bilmediğim neler öğrendim. 15 mart'a çok büyük ihtimal yapacak birşey bulamam ya da zaman yaratamam ama bu konu hakkında az da olsa fikir sahibi olmak güzelmiş. teşekkürler..

24 February, 2006 22:07  
Blogger Sofralarimiz dan said...

Evet Yesim Html kodunu gonderirmisiniz??

25 February, 2006 04:12  
Anonymous Anonymous said...

banada kodlari lazim yolarmisiniz?yada siteye koyarsaniz sanirim herkezin almasi daha kolay olur simdiden tesekurler..

25 February, 2006 04:46  
Blogger yEşiL said...

Mrhlar,

logo yazan yere tiklayinca html kodunu kopyalayabiliyorsunuz. Logonun html kodu:

http://photos1.blogger.com/hello/97/6759/200/ye8.jpg

ya da

http://photos1.blogger.com/hello/97/6759/200/ye_8.jpg

Arzu ettiginiz sayfaniza uygun logoyu kullanabilirsiniz!

YE ile.. Saray Mutfagindan Lezzetler de bulusana dek sevgiyle.. :)

25 February, 2006 11:16  
Anonymous Anonymous said...

yeşil, bu verdiğin web adresi gibi değil mi.. bildiğim kadarıyla html kodu daha farklı olması lazım.
zaten bloglarda sayfaya yerleşirince (şablon düzenle kısmı)
işe yaramıyor, sadece ana sayfada verdiğin adres gözüküyor..

25 February, 2006 14:21  
Blogger yEşiL said...

Sevgili Dersaadet,

buraya yorum bölümüne eklemeye calistim olmadi. Yazinin altina ekleyeyim dedim orada da image olarak yayinlandi. En iyisi mi sen bana emailini bildir ben sana mail yoluyla göndereyim.

sevgiler..

25 February, 2006 14:51  
Anonymous Anonymous said...

ilgine teşekkür ederim yeşil..
hanegi27@yahoo.com mail adresine gönderirsen sevinirim.
ayrıca ye 8 için tasarımın çok iyi.

25 February, 2006 22:39  
Anonymous Anonymous said...

html kodu:
<*a href="http://hikayee.blogspot.com/2006/02/ye8-saray-mutfagi.html"><*img src="http://photos1.blogger.com/hello/97/6759/200/ye8.jpg"><*/a>

bu koddaki "*" işaretleri (3 adet)kaldırılmalı...

27 February, 2006 11:14  
Blogger Onur said...

Hey yaşasın,
işte katılabileceğim bir etkinlik daha...
hemen sitemede koyuyorum ayrıca duyuruları...

27 February, 2006 22:56  
Blogger Tijen said...

yeni bir kitap çikmis, 15. yy Osmanli Mutfagi adli. sirvani'nin hazirladigi kitap. yeni ve eski türkçe iki bölüm halinde hazirlanmis.
belki faydasi olur.
kolayliklar diliyorum!
tijen

28 February, 2006 22:20  
Blogger irem said...

sanırım biz de katılıcaz bu etkinliğe ama henüz ne yapacağımıza karar veremedik /:) konu çok güzel her iki açıdan da ilgi alanım.

05 March, 2006 16:07  
Blogger Aslı Altan Altundal said...

Yeşil ne zamandır yazacaktım şimdi fırsat oldu, konu çok güzel ve beni gerçekten heyecanlandırdı.Kim bilir ne lezzetler ve yeni bilgiler çıkacak karşımıza. Zaman da azalıyor. Bu konuyu bizlere sunduğun için teşekkür etmek istedim. Sevgilerimle...

07 March, 2006 10:37  
Blogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Maalesef suan haberim oldu etkinlikten. Yetismem imkansiz. Ama sonuclari takip edecegim. Logoyu da siteme koyarak yardimci olmaya calisacagim.
Sevgiler Sonia...

15 March, 2006 23:34  
Anonymous Anonymous said...

ay ben de helva yapacaktimm.. ben ogreninceye kadar blog aleminde neyin nasil oldugunu tarih gecti iste.. bir daha ki etkinlige katilicammm....

kolay gelsinn

16 March, 2006 17:15  

Post a Comment

<< Home