Wednesday, March 16, 2005

Sakir DaYi'miza..


©Foto: EsSufii


"Biz Allah’a aidiz ve yine O’na döneceğiz.” (Bakara 156)


...
Bir varmiş, bir yokmuş, evvel zaman icinde, zaman hayal icinde
Hani o vakitler çagirmiştin beni, gönülden sessiz ve gizlice
"Çiçegi dalindan kim kopardi, seni BEN'den kim ayirdi?!
Ben GüL'üm, sen BüLBüL, dön gel yine BEN'im ol!"
diye..

Gelmez miyim Yâr, Belî! Elbette! Elbette!
Işte o gün bir yemin ettim ilâhi aşk'imiz üstüne
Sözlestik O Arşin altinda BIR'lesmek üzere
Vakit o vakit, bugün neş'e var, aşk var evimizde
Dügün dernek kuruldu GüL bahçemizde..

Melekler koşuşuyor bir telaş, pür telaş içinde
Bir o yana, bir bu yana, hepsi de delicesine
En güzel ilâhiler söylenirken o yüksek burçlarimda
Güneş, ay ve yildizlar raks eder semalarimda..

Bir bir çikarip attim o eski elbiselerimi de
Kugular gibiyim bembeyaz gelinligimle
Inciler taktilar sirma saçimin örgüsüne
Sürmeler çektiler gözümün kisirdöngüsüne
GüL sulari serptiler aşk'inla yanan su zavalli gögsüme
Hûriler kan kirmizi bir şerbet verdiler elime
Taze GüL yapraklari da dökülmüş üstüne..

Mikâil tatli bir meltem estiriyor basimda yine
Cebrâil hayretten secde etmiş, çok şaşkin bu işe
Ömründe hiç böyle aşk görmemiş mi ne?!

Işte duyuyorum defler çaliniyor bir yerlerde
Sevdigim sesleniyor, 'Bir AN'da, ansizin geliver!' diye..

Ne duruyorsun Isrâfil, artik şu Sûr'a üfle!
Varsin kiyamet kopsun külliyen alemde, bundan kime ne?!
Aşk ile BIR olacagiz, kâinat duysun ezelden ebede
Isiten, gören, bilen herkes dâvetli bu dügüne..

Selâmun aleykum Azrail!
Çok sevindim seni gördügüme..
Hazirim, gidelim..
Örtün artik su duvagi yüzüme!

@ngelic 1994 - http://www.sessizsozler.org


.. Mekan'in Cennet olsun ve Nur icinde yat ..
13.03.2005 Aydin/Yenipazar
...