Sunday, April 03, 2005

Tatilden döndük.. HosGeLDiK..

03.04.05 Ettlingen. - Aslinda cok güzel cekilmis bi foto diil (vitrin cami bahane foto makinasinin ayarlarini kontrol etmedigimden dolayi) fakat cok sirin olduklari icin yinede koymak istedim!


Evet, bugün tatil sona erdik ve sag salim uzun km'leri ardimizda birakarak eve döndük. Ögleye dogru ablamlardan (Isvicre'den) ayrildik ve evimize dogru yola koyulduk. Almanya bizi güzel bi bahar günü ile karsiladi. Dönüste 2 saatlik güzel kücük bi dinlenme molasi verdik Ettlingen'de :o)

Italya resimlerini artik yarindan itibaren sehir sehir gezdigimiz yerleri anlatarak eklemek istiyorum. Gezimiz cok güzeldi sadece zaman cooook hizli gecti. Nasil gectigini anlamadim.. Bugün biraz yorgunum.. Tatilde (gitmeden 1 gün önce aldigim) yeni kamerami (dijital) bol bol denedim. Baktimda bugünle birlikte 1100 foto cekmisim ;o) Hrauf (erkek kardesim) ve Enishte'm bosuna "japonlari gectiniz!?" dememis hani ;o)



Simdi Ettlingen ve 3 Nisan..





Not: Bu LaLe'ler LaLe DiYaRi'ndan bana bugün tatli bi msj birakan NuRaY'a gitsin.. Ben bugün ilk kez yildiz tarzinda LaLe'ler gördüm. Ilk basta solmaya baslayan LaLe'ler sandim. Fakat daha sonra bir cok ayni tarz LaLe görünce anladim ki bu farkli bi LaLe cesidi..



Ettlingen'den sehir manzaralari



Geride birakilan güzel bi Italya tatili ile.. Yeni baslamis olan güzel bir NiSaN ile.. Ve geride biraktigimiz Italya'da dün gece ölen Papa II. John Paul ile.. Bahar ile.. LaLe'ler ile.. Günesli günler ile..

...