Saturday, May 07, 2005

Anilar.. Hasret..



O gözler bana eskisinden yabanci
Icimdeki bu sevda hic dinmeyen bir aci
Ruhumun kederinde gözlerim yasla doldu
Agliyorum derdimden bana bilmem ne oldu
En candan arkadasim ruhumu saran gece
Ben kime baglanmisim agliyorum gizlice
Kimsesiz sararmisim derdime sifa verin
Kalbimdeki yara daha cok daha cok..

'Hasret' ©GüLaY (Adi Yok - Kalan Muzik 2005)

"Rahmet yagarken dostlar, ben islanmisim cok mu?!" diyordu Baris Abimiz (Nur icinde yatsin!).

Kime desem derdime ben bulutlar
Bizi dost bildiklerimiz vurdular
Bir de gurbet yarasi var hepsinden derin
Söyleyin memleketten bi haber mi var
Yoksa yarin gözyasilari uyandilar
Icerim yaniyor yar yar yaram pek derin
Bana nazli Yar'dan aman bir haber verin
Bulutlar Yarim'e selam söyleyin
Kavusma gününüz yakinmis deyin
Felek Yar'dan irak kaldiysa dilim
Gurbet elde bir basima neyleyim
Yar'dan irak yasanmiyor söyleyin..
'Gurbet' ©GüLaY (Adi Yok - Kalan Muzik 2005)


©Photo1: ?!? & Photo2: www.emav.org - and the other photos by yEsiL

Son olarakta bugün aksam TRT2'de "Türkiye Radyolarinin Kurulusunun 78. Yil Özel" kutlamalari vardi. 6. Mayis 1927'de Istanbul Radyosu, Sirkece'de Büyük Postane binasinda yayina baslamis. Ilk anonstan sonra 'tını'yla (ney'le calinan bir zeybek havasi) devam edilirmis o zaman ki yayinlara. Güzeldi.. Zeybek grubunun esliginde Ferai söylendi.. Izleyenler varsa Makbule Kaya'nin (Ferai'ye eslik eden bayan) kiyafeti cok hostu..

Ask Ask Ask ile..