Thursday, June 23, 2005

Kahve bahane..


yEsiL Hanim'a yEsiL fincanda kahve ikram edildi bugün..


Dost'tan haber sorar isen
Güzaf diildir dost isi
Belli bilin hic nesnedir
Bu cihanda Dost'suz kisi..
(Yunus Emre)

Bu sabah 9'da Nayhan'da bulustuk. Havva'da gecikmeli olarak gelecekti maalesef islerini bitiremedigi icin bize katilamadi. Kiymet'te yoktu.. Nayhan gereginden fazla kahvaltilik ve meyve alisverisinde bulunmus bu sabah erkenden. Süper misafirperverligi ve bizim icin hazirlanan tüm detaylar icin tskler Nayhan! Soframizda Nese'nin cilek tarlasinda taze taze topladigi ekolojik cileklerden yaptigi taze recelinide yedik (siz okumayin bu kisimlarini).. - ellerine saglik!



Kahvaltidan sonra türk kahvelerimizi ictik Nayhan'in üstteki fotodaki sag alt kösedeki, sadece 3'nü gördügünüz kahve fincanlarindan. Gözüm kaldi fincanlarda renkarenk (maasallah uzun seneler kullansin daha kirilmadan). Hava bugünde sicakti fakat evde oldugumuz icin cok rahatsiz olmadik. Ne zaman disariya ciktik o zaman farkettik disaridaki sicakligi..



Gönül sohbet ister kahve bahane demisler ya.. Bugün bu sözün hakkini tamamiyle verdim ben! Bol kahveli ve bol sohbetli bir gündü ;o) 15'e dogru Nülüfer'e gectim. Telefonda bana 'yarin geliyorum' diyen ve o yarinlar gelmeyen Taylan'i görmeye gittim. Tabii güzel annesinide. Benden 15-20 dk sonra babasiyla anaokulundan gelen Taylancik'lada güzel zaman gecirmis olduk. Hayran kaldim konusmalarina.. Annesi muzigi sessiz dinlemesini söylüyor, kulaklarina iyi gelmedigini vs. anlatiyor. Taylan'in cevabi: 'Senin icin iyi gelmeyebilir ama benim icin iyi..' diyor almanca daha uzun bir cümle ile.. ;o)


Dost ziyaretleriyle gecen bir gün ile.. güzel dostluklar ile.. kahve ile.. sohbet ile.. Taylancik ile.. :o)