Tuesday, June 14, 2005

Isvicre'de 3 gün..


"Cocukluk, Allah'ın Arz'a tebessümüdür.."
©V. B. Bayrıl - Kalbimdeki Harf


Dün aksam döndük cumartesi sabahi baslayan Isvicre ziyaretimizden. Bugün sabah 9'da benim görüsmem vardi, o yüzden bende döndüm. Yoksa aslinda biraz uzun kalmakti niyetim. Dolu dolu 3 gündü. Pazar günü ablam ve enistemin davetli oldugu Zürich InterContinental Hotel'deki "International Abrahamic Conference" bende onlara eslik ettim. Uzun zamandan sonra böyle bir etkinlige katilmis oldum. Uzak ülkelerden gelen katilimcilarin oldugu, verilen arada + program sonunda konusmacilarin anlattiklari ve dinler arasi dialog hakkinda konusmalarin yapildigi, biraz yorucu ve dolu bir program vardi pazar günü. Muzikte vardi biraz.. Alttaki fotodaki korolar sirasiyla; Jahudi, Hristiyan ve Müslüman grublara aitti. Mannheim'dan Dergah grubu yapmis olduklari sufi muzik beni biraz hayal kirikligina ugratti.. Dergah grubunun konserini ben daha evvel Ludwigshafen'da dinlemistim. O zaman biraz daha hosuma gitmislerdi..



Pazartesi yani dünde Zürich'e gittik. Orada ablamin daha detayli anlattigi, carsinin her bir yerini süsleyen teddyleri IFE cok sevdi ve onlari görüncede cok sevindi :o) Zürich'ten daha evvel anlatmismiydim bilmiyorum, güzel bir sehir. Yagmurla karsiladi bizi ama yagmur dindikten sonra günes cok iyiydi. Aksamda geriye döndük. Dönüs yolumuz gidisimize göre biraz daha akiciydi.

Artik suanda IFE'nin odasindada benim gecen haftaki havaalaninda hediye edilen balonlari gibi balonlari var. Cumartesi oraya ulastiktan sonra ilk islerimizden biri, balon sisirip odasina asmak oldu :o)


Ben aşıkım Aşk'a; Aşk da sevdalı bana
Aşık tene can-ten ise sevdalı cana
Bazen dolarım boynuna ben kollarımı
Bazen de sürükler beni canan yanına..
©Mevlana


Kisa kisa haberler:
- Ömer Faruk Tekbilek'in haziran sonu cikacak yeni albümü 'Tree of Patience' (Sabir Agaci) hakkinda fazla bilgi veremedim. Sadece daha evvel bu persembe Harbiye Acikhava Tiyatrosu'nda aryalariyla Ferhat Göcer'in eslik edecegi konserine cok gitmek istedigimi deginmistim. Bu persembe aksami konserle yeni albümünü tanitacak.. Ben dinledim ve; Tree of Patience, Common Sprit (Sezen Aksu'nun 'Isik Dogu'dan Yükselir' adli albümünden tanidigimiz 'Son Sardunyalar'in enstrumental versiyonu) ve Why favori parcalarim..
- Yarin aksamda Sunay Akin Rumelihisari'nda programi varmis. See here!
- 40 yazar ve muzisyen kadininin katildigi; Dogu Kadini Festivali'nin programi bugün elime gecti. Buraya bana gelen detayli program yerine baska bir link ekliyorum.. Biraz daha saga, iste burasi!

Isvicre'deki sevdiklerimiz ile.. Yorgunluk ile.. Bademcik agrisi ile.. Aşk ile..