Friday, July 01, 2005

Özet










©All Photos by Serge Danyshevsky

Ne güz ne güller ister
Bu kalp bir sende titrer
Yak hadi durma, senin bu küller

Ne yaz, ne kisi bekler
Bu kalp bir seni özler
Vur hadi durma senin bu izler

Bana SeN lazimsin..


..esliginde bugün ablamla birlike uzun uzun template calismalarimiz oldu. Uzun zamandir erteledigim templateler üzerinde yogunlastik. Ve bu konuda 'uzman kisimiz' sayesinde cok büyük basarilarimiz oldu. Cok fazlasiyla yorucu bir is bu. Her ne kadar sonucu görünce yüzünüzdeki dudak denen kismin uclari kulaklariniza degsede ;o)

Pazartesi cenaze evinden ayirlirken nasil oldu bilmiyorum, merdivenin son basamaginda babadan vedalasmak isterken, ayagim fena sekilde burkuldu. O anda duydugum ses ve ardindan gelen aci.. Acilar biraz gectikten sonra acili bir sekilde arabayla eve geldim. Üzerine buz vs. koydum. Yavas yavas ayagim sisti... sisti.. Annemlerin geldiginde baya bir sismisti. Büyük bir incitme yasayan, yavas yavas sisligi inen fakat hala yürürken aciyan ayagim yüzünden bu haftaki programlarimi iptal etmek zorunda kaldim. Vücudum uzun süredir beni 'dinlenmeye' davet ediyor gibi bir hal var.. Önce uzun süren gribim ve simdi bu ayak burkulmasi..

Oruc beylerin bu haftasonu muzik terapi kurslarinin öncesi güzel bir program (Sema Gecesi) vardi bu aksam Mannheim'da. Kendileri eger programda bir degisiklik olmadiysa gecen haftasonundan bu yana Almanya'dalar. Cünkü pzt aksami Nürnberg'de konserleri vardi ve ardindan 2 günde muzik terapi kursu sundular Nürnberg'de. Sanirim bundan sonra artik Mannheim, Köln, Berlin'in yaninda Nürnberg'dede kurslari olacak. Bugün gitmedigim icin sadece varsayimlarimi ekliyorum. Gönül isterdi ki; bu aksam bizde orada olabilseydik.. Olmadi.. Herseyde vardir bi hayr!

Bu hafta ayagimdan firsat buldukca (cok fazla) net'e girdim sanirim. Yeni güzel sayfalarla tanistim (blog disi ve bloglar aleminden). Ilerki günlerde bazilarini eklerim buraya.. Sadece kendim icin kücük bir hatirlatma 'kahve fincanim'..

Derdime dert kat yinede bende kal
Bu ömür ugrunda sana heba
4 mevsim gibisin hergünün ayri güzel
Bu kalp sana yeter
Ömrüme yük ol yine bende kal
Emrin kulun olur seni korur
Ender nadir bulunur senin gibi güzel yar
Bu kulun sana tapar.. (Sakla Beni)

Bu yazdigim 2 parcada kisilik olarak fazla sevmedigim Rafet El Romano'nun (Rafet El Roman) en son calismasindan.. Bunlarin yaninda diger favori parcalarim Unut Onu & Yasamak. Diger parcalari hosuma gitmedi benim..



Günün sözü: It's simple.. It's sweet.. It's ?!? ;o)