Wednesday, October 25, 2006

Iyi Bayramlar & Kalbi Tskler..






















Buralara bir türlü ugrayamaz oldum. Yogunlugum gecer derken baktim ki yavas yavas dügün telasi baslamakta. Bu yüzden bayram vesilesi ile kisa bir msj birakmak istedim ki, beni merak eden güzel yürekleri daha fazla merakta birakmamak icin. Ben iyiyim. Gelen emaillere cvp veremedigim icin cok üzgünüm sadece. Beni düsündügünüz icin kalbi tesekkürler.

Hakiki ve sonsuz bayrama giden bu yolda, gecirdigimiz ve gecirecegimiz tüm bayramlarin hepimize güzel bir numune olmasi dilegiyle. Iyi bayramlar ve eski bayramlari aratmayacak kadar sevkli nice bayramlara..

Her daim mutlu ve en Emin (C.C.) emanet kalin. Güzel kalbinizden bana yansittiginiz güzel isiklar icin tekrar tesekkürler. En kisa zamanda görüsmek dilegiyle.. :o)




Not: En cok duaya ihtiyac duydugum bu zamanlarda dualarinizdan mahrum birakmayin beni.

25 Comments:

Blogger Tulosh said...

Tüm dualarımız dileklerimiz seninle, mutluluk yakanı hiç bırakmasın...

27 October, 2006 08:34  
Blogger Güneşli Günler said...

Gülşencim merhaba, Bu tatlı telaşın arasında bizi de hatırladığın için teşekkürler. Rabbim sana da kolaylıklar versin. Ben yine de senden daha sık haber alma isteğimi dile getirmek isterim. Eksikliğin çoook hissediliyor. Güzel sayfan sen bir dokununca yeniden yepyeni hallere bürünüyor. Haksız mıyım? Sevgilerimle...

06 November, 2006 16:46  
Blogger İpek Kuscu said...

Gülşen'ciğim buradan sana ömür boyu mutluluklar dilemek istedim belki bloguna bakarsın diyerek.Özledim biliyormusun ? güzel yazılarını ve resimlerini .Seni sevgiyle kucaklıyorum.

21 December, 2006 22:01  
Blogger Tuhfe said...

Ozlettin kendini Yesilim. Omur boyu mutluluklar dilerim, dualarim seninle.

23 December, 2006 13:07  
Anonymous Anonymous said...

Sana burdan mutluluklar dilemeyi unutmusum :) Allah mesud etsin canim..

29 December, 2006 00:46  
Blogger theimaginationinside said...

dirlik ve birlik zamanını yaşıyoruz hayır olsun inşallah her bayramımız her yılımız mutlu olsun!
herşey gönlünce olsun yeşil :)

01 January, 2007 14:15  
Anonymous Anonymous said...

özledim yesilcim yaa..

08 February, 2007 11:42  
Blogger Tatli Hatiralar said...

bugun tesdufen girdim, cok begendim blogunuzu .. ama herhalde artik pek yazmiyorsunuz .. amerika'dan selamlar :)

14 April, 2007 03:46  
Blogger etki alanı said...

Geçerken uğradım.Bugün resimlerine hayran kaldığım bloglardan birisiniz.Tarifleri ilgilenenler yapsın.Ben görselliğin takipçisiyim.
Kutluyorum.
Tütü

14 August, 2007 22:17  
Blogger Burcu Özdoğan said...

Dualarım seninle ömür boyu mutluluklar dilerim...
sevgiler...

09 October, 2007 09:38  
Blogger Yaren said...

BAYRAMIN KUTLU OLSUN

13 October, 2007 16:06  
Anonymous Anonymous said...

ömür boyu huzur ve mutluluklar...

04 February, 2008 13:14  
Blogger un4tunately said...

neredeyse 1,5 yıl geçmiş en son yazının üzerinden..

uğramışken bir not bırakayım istedim..

inşallah herşey yolunda ve güzeldir.. :)

05 February, 2008 08:23  
Anonymous Anonymous said...

Arkadaslara katiliyorum tum guzel dileklerim seninle... Hikaye'den konusurken benimde bir hikaye sitem var http://www.hikaye.be
Hikaye.Be

tesekkurler. iyi yayimlar diliyorum...

14 April, 2008 22:02  
Blogger Site Ekle said...

Hello! Dear Admin;
I now have my own super number-1 toplist adress! Internatıonall Super Toplist name is http://supertoplist.pro.tc
If you'd like to visit we beta pro. homepage, just click on the following link:SUPERTOPLİST

http://supertoplist.pro.tc

Super Internatıonall Number-One Toplist Site You Are Submit FREE

Just use the following link to register your own domain:

http://supertoplist.pro.tc



Soon I will have my own e-mail address which will be "admin@toplist.com",info@supertoplist.pro.tc

With best Life is Life


Super Toplist Site
info @supertoplist.com



================================================== =
© Cophright 2008 – SUPERTOPLIST – NUMBER-1 Desing Company
================================================== =
Number One Toplist | Homepage |

19 May, 2008 19:37  
Anonymous Anonymous said...

Yesilcigim nerdesin??? Bizi yalniz birakma lütfen güzel hikayelerini ve güzel sözlerini ve o güzel resimlerini bizden esirgeme . Sensiz bu sanal alemin tadi tuzu yok, sevgiler saygilar

26 October, 2008 20:35  
Anonymous Anonymous said...

Bu sayfanin sahibi nerde???Böyle güzel bir sayfa birakilirmi?Ben bu sayfanin devamini istiyorum,lütfen devam .Gülsen hanim ama artik yeter 2yil olmus bukadar tatil yeter:)))

18 December, 2008 13:08  
Anonymous nimsest said...

Ömür boyu mutluluklar

23 July, 2009 14:49  
Anonymous Sinop said...

Ne Zaman Aktif Olcak yaw

13 December, 2009 04:04  
Blogger İsmail said...

Merhaba, dizi ve film izlemenin en yeni ve kaliteli film sitesi Film izle Açılmıştır. Sizleride sitemize bekleriz.

03 December, 2010 22:07  
Blogger ercan said...

Sohbet imkanı ve ayrıca Chat daha bitmediki muhabbet odaları bay bayan Çet arkadaşlar.

12 December, 2010 20:16  
Anonymous Anonymous said...

1. evde internette calisabilirim diyen. paylaşim sitelerinde fazla vakit geciriyorum diyen. world excell kullanabilirim diyenler . egitim yetenegim var egitmen olabilirim ya da hitabet yetenegim var diyen herkese verebilecegimiz bir iş var .online calişmaya aday elemanlar araniyor not ,::: işimiz pazarlama ve satiş degildir saygılar http://tinyurl.com/eglencelikazanc

06 May, 2011 00:50  
Blogger turkce-dublaj-film-izle said...

Günaydın Mesajları-İyi Geceler Mesajları-Mesajlar-İyi Geceler-Mesaj

17 October, 2015 12:03  
Blogger Unknown said...

PayLaşım GüzeL

seviyeli sohbet
sohbet siteleri
mobil sohbet

31 March, 2018 14:15  
Blogger a said...

sohbet

chat odaları

chat odası
chat odaları

24 March, 2020 00:24  

Post a Comment

<< Home