Saturday, April 09, 2005

6. gün: Volterra ve 8. gün: dönüsümüz..

Bize 68 km uzak olmasina ragmen virajli ve dar yollardan dolayi 1-1.5h yakin bi zamanda ulastik.. Volterra benim Siena'dan sonra en cok hosuma giden 2. yer oldu. Yüksek bi tepede ve alabester mermeriyle (su mermeri ve kaymak tasida deniyor) ünlü iyi korunmus bi ortacag kasabasi..



Ve karsida ulasacagimiz kasaba..














Ve gezi esnasinda mola verdigimiz bi cafe&lokanta..





Fiesta Italia böylelikle sona erdi.. :o(

...

Ertesi günü (cumartesi) sabah 10'da evi teslim edip arabalarimiza bindik. Ben ablamlarin arabasindaydim.. bu fotodakilerde benim yanimda oturan yolculuk arkadaslarimdi ;o)


Dönüste Milano'ya ugradik..


Isvicre'ye girdikten sonra yol manzaralari..



Italya gezimiz burada bitti! Bi adres buldum eger Italya hakkinda az biraz bilgi edinmek isterseniz buraya tiklayabilirsiniz! Ve italyan mutfagindan tarifler icin burasi dogru adres!



Son olarak diyoruz ki: "..Arrivederci! " :o)

...