Monday, April 11, 2005

Foklar ve ve..

Italya gezisi bitince "YuNuS"lar hakkinda yazi ve fotolar koymayi düsünüyordum günlügüme.. Bugün gelen bi mail ile "FoK"lara öncelik tanimak istedim. Onlarin Kanada'da yasadiklari hüzünlü HiKaYe'lerine zaman zaman medyalarda izliyoruz veyahut bi yerlerde katliam resimleri ile karsimiza cikiyorlar. Her ne kadar da görmek duymak istemesek te bi yerlerde sürekli baska masum yada olmayan canlar acitiliyor.. Hayatta kalma felsefelerinden biri olsa gerek bu da. Hangisi gerekli hangisi gerekli diil oldugu da ayri bi tartisma konusu..

Hepimiz biliriz madur hayvanciklarin en tatli fotolariyla süslenir bi yardim kampanyasi icin avisler. Baskalari sirf 'acisinlar' diye yapildigini düsünseler de ben simdi sözü fotolara birakiyorum..
©www.mare.de

©www.mare.de


©www.mare.de - Bu son fotodaki arkadas korunma altina alinmis ve sanirim onu ceken fotocuya slm veriyor ;o)


Ve asil maille birlikte gelen "Foklar sizin desteginizi bekliyor" adli sitenin linki iste burada! Onunla birlikte bugün kesfettigim Süreyya Berfe'den "Foklar söyledi ben yazdim" adli Yapi Kredi Yayinlari'ndan gecen ay cikmis siir kitabi. Daha fazla bilgi icin http://www.pandora.com.tr/urun.asp?id=120659 . Bi tane kitabindan siir de okuyabilirsiniz. Ve son olarakta buraya koymak istemedigim (bazi yasanan) gercek sonlar burada..

Sukunet ile..